VAIBR. TV ontvanger

Alle informatie over de VAIBR. TV ontvanger!

Internet-only vanaf € 39 p.m.

Gratis upgrade naar 1000 Mbps

Gratis basisinstallatie

 

VAIBR. TV ontvanger

Recentelijk heb je van ons het bericht ontvangen dat jouw M7 TV ontvanger vervangen dient te worden door de VAIBR. TV ontvanger. De M7 TV ontvanger hoeft niet terug gestuurd te worden. Tijdens één van onze service & adviesdagen bij jou in de buurt, kun je de VAIBR. TV ontvanger ophalen. Deze TV ontvanger is voorzien van de benodigde accessoires en wordt geleverd inclusief handleiding. In de bijgevoegde documentatie lees je hou jij de VAIBR. TV ontvanger in gebruik kunt nemen en ontvang jij je persoonlijke accountgegevens. Hiermee is de activatie eenvoudig zelf uit te voeren. Tevens ontvang je een instructie hoe jij de VAIBR. Live TV app kunt gebruiken.

Het verschil tussen de M7 TV ontvanger en de VAIBR. TV ontvanger

Los van het feit dat de VAIBR. TV ontvanger er een beetje anders uit ziet, zijn er geen enorme verschillen tussen de twee TV ontvangers. De functionaliteiten van beide ontvangers zijn vergelijkbaar zoals eveneens het zenderaanbod. Mogelijk zal je in het begin wat verschil ervaren in de wijze van bedienen.

Hoe gaat het omruilen in zijn werk?

Binnenkort organiseren wij een aantal service & adviesdagen bij jou in de buurt. Tijdens deze service & adviesdagen kun je de VAIBR. TV ontvanger eenvoudig zelf ophalen en staan onze medewerkers voor je klaar. Je kunt vrijblijvend langskomen voor al jouw vragen en voor advies. Ook kun je tijdens deze middag jouw abonnement checken.

Je kan onze glasvezeladviseur vrijblijvend bezoeken op één van onderstaande data:

• Dinsdag 22 november 13:00 – 17:00 | in de winkel Velmar, Kerkstraat 28 in Boekel
• Woensdag 23 november 14:00 – 18:00 | in Dorpshuis ’t Perron, Schoolstraat 48 in Heeze
• Vrijdag 25 november 13:00 – 17:00 | in de winkel Velmar, Kerkstraat 28 in Boekel

Op zoek naar een VAIBR. zenderoverzicht?

Basiszenderpakket VAIBR. TV Complete

Het basiszenderpakket beschikt over alle Nederlandstalige zenders, maar ook de bekende buitenlandse zenders zijn de vaste waarden van ons basiszenderpakket.

Verder vind je verschillende sport- en muziekzenders en documentaire kanalen in dit basispakket.

Extra zenderpakket VAIBR.

In het Extra zenderpakket vind je Nederlandstalige zenders, maar ook de bekende buitenlandse zenders zijn de vaste waarden van ons zenderpakket.

Naast de verschillende sport- en muziekzenders en documentaire kanalen in dit pakket, vind je hier ook extra zenderpakketten zoals Entertainment, Family en Extra.

Premium pakket VAIBR.

In het premium pakket vind je naast de bekende Nederlandstalige, buitenlandse, verschillende sport- en muziekzenders en documentaire in dit pakket Ziggo Sport, Film1 en Erotiek.

Veel gestelde vragen over televisie & radio:

Je hebt een UTP (CAT 5E / CAT6) kabel nodig om de TV-ontvanger aan te sluiten op je modem. Verbind de TV-ontvanger met je TV door middel van de meegeleverde HDMI kabel.

Je hebt een UTP (CAT 5E / CAT6) kabel nodig om je PC en/of de TV-ontvanger aan te sluiten op je modem.

Bestel je ons alles-in-één abonnement Complete dan kunnen wij je voorzien van een modem (te koop of in bruikleen) waar je naast de mogelijkheid om een TV-ontvanger aan te sluiten ook een coax kabel op het modem aan kunt sluiten om digitaal TV te kijken. 

Met Interactieve TV kijk je je programma’s waar en wanneer jij dat wilt.
 
Je kan programma’s vanaf het begin opstarten, pauzeren en -als je de opneemfunctie er ook bijneemt- opnemen en programma’s tot 7 dagen terugkijken. Daarnaast kun je ook via de VAIBR. Live TV App TV kijken op je smartphone of tablet.

Nee, extra zenderpakketten activeren wij voor je op je TV-ontvanger.

Alleen indien je ons alles-in-één abonnement Complete bestelt en ook coax kabels gebruikt om digitaal TV te kijken, heb je een smartcard nodig als je extra zenderpakketten bestelt. Deze extra zenderpakketten activeren wij dan voor je op de smartcard. Je betaalt eenmalig € 25,00 voor een smartcard.

Een geblokt of gestreept beeld kan te maken hebben met een zwak signaal, maar het kan ook aan externe apparaten liggen. Kijk eerst of alle kabels nog goed aangesloten zijn. Verwijder eventuele splitters/versterkers/powerline adapters en sluit je TV of TV-ontvanger rechtstreeks aan op de hoofdaansluiting, herstart je apparatuur en zoek opnieuw naar zenders.  

Toch hulp nodig? Onze technische Klantenservice helpt je graag.

Hulp nodig?

Heb je al gekeken bij onze veelgestelde vragen? Je vindt er veel antwoorden.

Zit je vraag er niet tussen of heb je support nodig?

Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar op 0418-226022.

Mailen mag ook naar info@vaibr.nl.