Veelgestelde vragen
Administratie
Veelgestelde vragen over administratie:
Wil je je contactgegevens aanpassen, of je rekeningnummer? Stuur ons een e-mail en wij zullen de gegevens bijwerken.
Dit zijn kosten die gemaakt worden om je aansluiting werkend op te leveren. In de wijkcentrale wordt door de netwerkbeheerder de glasvezellijn op het door jou gewenste adres gereed gemaakt (ofwel geactiveerd) voor gebruik. Hiervoor wordt eenmalig € 15,00 aan activatie kosten in rekening gebracht.
Na het opleveren van je internetverbinding ontvang je je eerste factuur. Je betaalt je abonnementsgeld altijd aan het begin van de maand. Stel, je abonnement start halverwege de maand, op 15 mei, dan ontvang je van ons begin juni een factuur voor de periode van anderhalve maand, dat wil zeggen mei en juni. Eventuele activatie-, installatiekosten en/of borg staan ook op de eerste factuur vermeldt. Dit zorgt ervoor dat de eerste factuur altijd wat hoger uitvalt.
Elke maand ontvang je van ons je factuur per mail. Hierin zie je de specificaties van je factuur zoals je persoonlijke gegevens, je abonnement en de verbruikskosten zoals gesprekskosten.
Alle prijzen van VAIBR zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Wil je een machtiging aanpassen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Onze factuur ontvang je aan het begin van elke maand (voor de lopende maand) en schrijven we een paar dagen laten af. Gesprekskosten betaal je wel altijd achteraf.
Dat kan. Stuur ons een e-mail met daarin het e-mailadres dat we mogen gebruiken om de factuur naar toe te sturen en wij zullen dit administratief verwerken.
Bekijk onze veelgestelde-vragen-pagina ook voor antwoord op vragen over onder andere internet, televisie, overstappen etc.