Veelgestelde vragen

Overstappen

Veelgestelde vragen over Overstappen:

Wij kunnen je huidige abonnement opzeggen voor je. Vrijwel alle providers maken gebruik van het landelijk overstapplatform COIN waardoor we bij elkaar de opzeggingen kunnen doen.

Lees hier meer over op onze overstap-pagina.

Wij houden rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Wel is het afhankelijk van de contractduur van je huidige provider of je elk moment kunt overstappen. 

We gaan er in de basis vanuit dat je al langer dan een jaar diensten bij je huidige provider afneemt. Als je contract van 1 (of 2) jaar nog loopt dan kan je huidige provider je vragen een eenmalige opzegvergoeding te betalen. (Wij adviseren je om dit van te voren te controleren om verrassingen te voorkomen).

Je achternaam, postcode en huisnummer en de laatste 3-cijfers van het IBAN-nummer (dat ook door je huidige provider gebruikt wordt).

Losse TV-diensten kunnen wij helaas niet voor je opzeggen, deze dien je zelf op te zeggen.

Wij zorgen ervoor dat de ingangsdatum van je nieuwe abonnement en de opzegging van je abonnement bij je huidige provider goed op elkaar aansluiten. Dit doen we altijd in overleg met jou. Enige overlap is overigens aan te raden om te voorkomen dat je zonder diensten komt te zitten.

Bel of ons mail ons. Wij helpen je graag.

Bekijk onze veelgestelde-vragen-pagina ook voor antwoord op vragen over onder andere internet, televisie, e-mail, glasvezel etc.