Telefonie
Altijd bereikbaar, altijd voordelig.
Internet-only vanaf € 39 p.m.
Volop mogelijkheden
Gratis basisinstallatie
Telefonie
Voordelig bellen en gebeld worden met perfecte geluidskwaliteit!
Soms wil je juist even bellen in plaats van appen of mailen. Vaste telefonie via glasvezel is betrouwbaar en heeft een perfecte gesprekskwaliteit.
Er zijn via VAIBR. verschillende mogelijkheden om de telefoniedienst verder aan te vullen. Standaard beschik je bij een alles-in-één abonnement over de bundel Bellen Basis: je hebt géén vaste maandelijkse kosten. Bel je niet, dan wordt ook niets in rekening gebracht.
We hanteren voordelige gesprekstarieven: Het starttarief is € 0,06, je betaalt vervolgens € 0,03 per minuut voor het bellen naar vaste nummers (met uitzondering van betaalde servicenummers) en € 0,14 per minuut naar mobiele nummers.
Kunnen wij leveren op jouw adres? Bekijk het hier:
Is glasvezel bij jou beschikbaar?
Bekijk wat wij op jouw adres leveren
Onbeperkt Bellen Vast
Ben jij een fanatieke beller?
Dan is onbeperkt Bellen Vast een handige aanvulling op onze telefoniedienst.
Hiermee bel je zo lang als je wilt naar alle vaste telefoonnummers in Nederland voor een vast bedrag van € 5,00 per maand (met uitzondering van betaalde servicenummers).
- Onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL
- Geen onverwachte kosten
- Maandelijks opzegbaar
- Starttarief €0,06
Onbeperkt Bellen Mobiel
Bel je veel naar mobiele nummers?
Met onbeperkt Bellen Mobiel bel je voor een vast bedrag van € 5,00 per maand onbeperkt met mobiele nummers (met uitzondering van betaalde servicenummers).
- Onbeperkt bellen naar mobiele nummers in NL
- Geen onverwachte kosten
- Maandelijks opzegbaar
- Starttarief €0,06
Nog even dit ...
- Belbundels kunnen maandelijks aan- en uitgezet worden
- Bellen wordt altijd aangeboden in combinatie met internet en TV
- Onbeperkt bellen is gebaseerd op Fair Use Policy
Nummerbehoud + eigen toestel
Heb je al een eigen vertrouwd telefoonnummer en een toestel? Dat is geen enkel probleem, voor bellen via glasvezel gebruik je het toestel dat je al hebt. Je hoeft geen andere apparatuur aan te schaffen. Je oude telefoonnummer zetten we over op de dag van activatie van je VAIBR. abonnement. Natuurlijk kun je ook kiezen voor een nieuw telefoonnummer; hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Nummerweergave, Voicemail en doorschakelen
Wil je gebruik maken van inkomende nummerweergave, Voicemail en doorschakelen? Dat kan. Deze functies zijn gratis, je activeert ze heel gemakkelijk zelf.
Extra nummer
Heb je een extra telefoonnummer nodig? Ideaal voor als je bijvoorbeeld een kantoor aan huis hebt. Je kunt dit aanvragen tijdens het bestellen. Een tweede nummer kost € 5,00 per maand.
Meer weten over telefonie van VAIBR.?
Heb je een vraag over onze telefonie? Neem dan contact met ons op. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Veelgestelde vragen over telefonie:
Dat kan, je kunt je huidige telefoonnummer behouden, wij zorgen ervoor dat je telefoonnummer over wordt genomen van je huidige provider. Wel moet het netnummer hetzelfde zijn. Je kunt ook kiezen voor een nieuw nummer.
Met [VAIBR_style] bel je goedkoop, je betaalt € 0,03 p.m. voor het bellen naar vaste nummers (met uitzondering van betaalde servicenummers) en € 0,14 p.m. naar mobiele nummers. Het starttarief is € 0,06. Kijk op onze telefonie-pagina voor meer informatie over het bellen en onze belbundels.
Het is mogelijk om een tweede telefoonlijn te krijgen. Je betaalt € 5,00 per maand voor de tweede telefoonlijn.
Directe doorschakeling en back-up doorschakeling: bij directe doorschakeling worden alle gesprekken direct doorgeschakeld naar het door jou opgegeven nummer, bij back-up doorschakeling wordt het telefoonnummer bij uitval van diensten doorgeschakeld naar het door jou opgegeven nummer.
Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met onze technische Klantenservice, dan zullen wij je helpen de onderliggende oorzaak te vinden. Graag ontvangen we dan de volgende gegevens: datum, tijdstip van bellen, het telefoonnummer van degene die je geprobeerd heeft te bellen of die je probeerde te bellen en de provider van de ander.
Hulp nodig?
Heb je al gekeken bij onze veelgestelde vragen? Je vindt er veel antwoorden.
Zit je vraag er niet tussen of heb je support nodig?
Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar op 0418-226022.
Mailen mag ook naar info@vaibr.nl.